Avaamme verkkokaupan pitkän harkinnan jälkeen. Pienenä yrityksenä meitä mietityttää erityisesti tuotepalautukset ja niistä aiheutuvat ongelmat. Haluamme minimoida ns. hutiostokset ja palvella teitä myös täällä verkkokaupan puolella. Mikäli sinua mietityttää koko, materiaali, istuvuus tai muu seikka tuotteessa, voit lähettää meille viestiä Whatsupilla, Instagramissa, Facebookissa tai ihan tekstiviestillä. Voit myös laittaa tilauksen yhteyteen kysymyksiä, jolloin pyrimme parhaamme mukaan selvittämään epäselvät asiat ennen tuotteen lähettämistä. Näillä toimenpiteillä pyrimme vähentämään palautuksia ja tavaran turhaa kuljettamista edestakaisin.

Palautusehtomme:

Asiakas maksaa palautuksesta ja vaihdosta aiheutuneet kulut. Mikäli tarjoamme ilmaiset lähetyskulut kampanjan yhteydessä, asiakas maksaa mahdolliset vaihtokulut niin palautuksen kuin uudelleen lähetyksen osalta.

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla myyntikuntoisia sekä niissä täytyy olla tuotteen alkuperäinen pakkaus ja hintalaput kiinni. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, tulee sinun olla välittömästi tai viimeistään 14 vuorokauden aikana yhteydessä meihin ja valitsemaasi kuljetusliikkeeseen. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta tilatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Tervetuloa ostoksille!