Railane Oy:n toimitusehdot
Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Railane Oy:n (Y-tunnus: 2463827-9) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.
Sisältö
Yleistä
Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€).
Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.
Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksenne, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen. Tarkista aina tilausvahvistus ja siinä olevat tiedot. Mikäli huomaat tilausvahvistuksessa jotain huomautettavaa, otathan yhteyden asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
0400520496
Toimitusaika
Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 1-3 päivää.
Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Railane Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.
Toimitustavat
Toimitamme tilaukset Postin tai Matkahuollon palveluiden välityksellä. Asiakas voi seurata toimituksen etenemistä Postin tai Matkahuollon seurantakoodilla. Toimituskulut sisältävät pakkaus -ja postikulut.
Toimituskulut määräytyvät halutun toimitustavan mukaan. Esitämme ostokorissa hinnan tilatulle/tilatuille tuotteille.
Nouto
Nouto on aina ilmainen. Nouto onnistuu myymälän aukioloaikana (ma-pe 10-19, la 10-16) Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa.
Lunastamaton paketti
Lunastamaton paketti ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamattomasta paketista perimme toimituskulut.
Maksutavat
Verkkomaksut - Paytrail Oyj
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Verkkopankit Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Paytrail toteuttaa myös lasku- ja osamaksupalvelut. |
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on
tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.
Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun
saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa
erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit
maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.
Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen
tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän
kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun
luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku
toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.
Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa!
Palautukset
Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla myyntikuntoisia sekä niissä täytyy olla tuotteen alkuperäinen pakkaus ja hintalaput kiinni. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.
Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, tulee sinun olla välittömästi tai viimeistään 14 vuorokauden aikana yhteydessä meihin ja valitsemaasi kuljetusliikkeeseen. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.
Asiakkaan toivomuksesta tilatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.
Palautusohjeet
Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat alkuperäisissä pakkauksissa ja niissä on hintalaput kiinni. Muutoin veloitamme aiheettomasta palautuksesta aiheutunueet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€.
Palauttaminen onnistuu kätevimmin Postin tai Matkahuollon asiakaspalvelupisteellä. Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:
- Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
- Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
- Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
- Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.
Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.
Asiakaspalautukset tulee lähettää seuraavilla tiedoilla:
Railane Oy
kauppatori 1-3
60100 Seinäjoki
0400520496
Asiakas maksaa palautuksesta ja vaihdosta aiheutuneet kulut. Mikäli tarjoamme ilmaiset lähetyskulut kampanjan yhteydessä, asiakas maksaa mahdolliset vaihtokulut niin palautuksen kuin uudelleen lähetyksen osalta.
Mikäli tuote on viallinen ja haluat reklamoida tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme
0400520496
Myyntialue
Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän tilauksen aiheuttamasta lisätyöstä johtuen.